meninggalkan anda smua....

Saturday, September 7, 2013

hafiz!

heheh bukan pakwe baru eh..hafiz af tu.saja bukak youtube ada lagu baru dya..mmg terbaik la suara dya dgn lagu tu kan.sambil tulis blog ni pun aq dgar lagu jugak ni.rasa mcm nak nangis.sayu ja.tp x tau nak nangis untuk sapa,so mata aq yg cerdik ni pun x la keluarkan air mata walaupun aq dah abeh feeling dah.lg satu kan.ada dak ubat nak lupakan org.kalaulah ada kan.senangnya hidup.tambah2 nak mula sem baru ni,teringat ja.dh la baru sampai hostel hari ni.x sampai 12jam dah sedih2 rindu mama.dah sem 5 baru nak rasa mcm ni.sunyi sgt.time2 cmnilah nak ingat allah kan..

ya allah ya tuhanku,ampukan aq yang hanya mengingati mu di saat sedih dan susah sesungguhnya aq khilaf lg mudah lupa ya allah. ya allah sesungguhnya jika tidak penting seseorang itu untuk aq mudahkanlah aq untuk melupakannya ya allah.dekatkanlah diriku dgn mu ya allah.bimbinglah aq dan keluargaku ke jalan mu ya allah.hati kami ini sesungguhnya lemah ya allah.

p/s:telling myself to keep moving on despite all the hardship.bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian kan. GO! GO! PUTERI NOR SHAMILA

No comments:

Post a Comment