meninggalkan anda smua....

Friday, March 16, 2012

datang bersama penyapu,mop dan kain burok!!

kalau tengok title pown dah boleyh agak yg kali niey aq kembali untuk menyahkan!hahahah segala habuk yg kalau boleyh gadai dah jd donald trumph pown...
menyepi selama nieyh bukannya apa,bukan bermakna aku x dak story morry ya!!just menenangkan diri..walaupown sbenarnya broadband aq telah pown dipotong PUAN SABARIAH aka mama tercinta


dear blog...
kalau nak cerita pasai benda yg jadi dkat aku,rasanya sampai HANG aku punya notebook nieyh pown blom tentu aku dah abeh cerita...
so..benda yg gempak yg boleyh aku share dekat sini adalah
RABU NIEYH RESULT SPM KLUAQ!!!!!!!!!!!!!!!!!
jikalau anda2 semua boleyh dgaq aku jerit nescaya hilanglah penyakit pekak yg dialami selama ini...
haishhhh,,act la kan,aku nieyh x kesah pown result nieyh nak kluaq bila.kalau dya kluaq hari nieyh pown aku pasrah ja..yg aku risau sangat tuuuuuuuu....TOK,TOKWAN,PAK,MAKTIRI DAN SEGALA KERABAT YG LEAN....mereka nilah yg menjadikan dahiku yg seminggu lepas licin tp minggu nieyh dahi aku dah ada dua cik jerawat cap batu punya!!!
huuhhhh
no matterwhathappened
life must go on..kan?? nak belakon pown bukan masanya dah
pesrah dan redha ja lah bak kata LISA SURIHANI...


p/s:yg aku heran yg amat sangat tuh,,mama aku yg bela aku selama 18 tahon nieyh pown x sibok pown nak pressure aku...yg lean pulak yg lebeyh..haishhh MANUSIA MANUSIA!

No comments:

Post a Comment